خبرنامه تحلیلی سئو حرفه ای

به خبرنامه تحلیلی سئو حرفه ای خوش آمدید.

7 افسانه در مورد بازاریابی موبایل


7 افسانه در مورد بازاریابی موبایل

واقعیت این است که هر روز افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای وب گردی ، بررسی ایمیل های خود ، بازی در فیس بوک ، مشاهده محتوا و … بیشتر از گذشته استفاده می کنند. هدف هر بازاریاب اینترنتی این است که تا حد امکان در دسترس باشد ، و اگر این …

7 افسانه در مورد بازاریابی موبایل https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاریابی-موبایل/ https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاریابی-موبایل/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 01 May 2021 01:55:24 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing internet website https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاریابی-موبایل/

7 افسانه در مورد بازاریابی موبایل

واقعیت این است که هر روز افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای وب گردی ، بررسی ایمیل های خود ، بازی در فیس بوک ، مشاهده محتوا و … بیشتر از گذشته استفاده می کنند. هدف هر بازاریاب اینترنتی این است که تا حد امکان در دسترس باشد ، و اگر این …

7 افسانه در مورد بازاریابی موبایل

واقعیت این است که هر روز افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای وب گردی ، بررسی ایمیل های خود ، بازی در فیس بوک ، مشاهده محتوا و … بیشتر از گذشته استفاده می کنند. هدف هر بازاریاب اینترنتی این است که تا حد امکان در دسترس باشد ، و اگر این افسانه های زیر را دنبال کنید ، ضرر و زیان نقدی سخت را از دست می دهید.

باور غلط 1: بازاریابی موبایل یک مد است. اگر فکر می کنید بازاریابی موبایل فقط برای ماندن در اینجا نیست ، شما فقط یک احمق هستید.

باور غلط 2: نیازی نیست وب سایت خود را برای کاربران تلفن همراه تغییر دهید. البته که انجامش میدی! تجربه مصرف کننده در وب سایت شما باید مفید باشد. مشاهده محتوای شما باید آسان باشد و پیمایش وب سایت شما باید آسان باشد. شخصی که از سایت شما بازدید می کند باید بتواند به سرعت و در چند کلیک چیزی را که به دنبال آن است پیدا کند. اگر آنها نتوانند این کار را انجام دهند ، پس وقت خود را تلف نمی کنند. آنها به سرعت به سایت دیگری منتقل می شوند که استفاده از آن آسان تر است.

باور غلط 3: شما به جعبه ضبط ایمیل نیازی ندارید. این فقط کفر است. هر وب سایتی که شما در اختیار دارید ، حتی وب سایت شخصی شما ، باید محلی برای گرفتن لیدهایی داشته باشد که تشخیص آنها آسان باشد و نادیده گرفتن آنها کاملاً سخت باشد. با وعده دادن محتوای با کیفیت بالا که به آن اهمیت می دهند و سپس ارسال آن ، افراد را مجبور کنید تا در لیست ایمیل شما مشترک شوند.

باور غلط 4: شخصی سازی مهم نیست. اگر کسی برای بار دوم به سایت شما می آید ، آیا تجربه او با اولین باری که آمده است متفاوت است؟ باید باشد. شناختن بازدیدکنندگان برگشتی راهی برای ایجاد ارتباط با آنها است ، از طریق تخفیف دادن به آنها ، نمایش صفحات ذخیره شده و غیره. به عنوان فرصتی برای تعمیق اعتماد آنها به نام تجاری و یا نام تجاری خود مشاهده کنید.

افسانه 5: شما باید محتوای زیادی داشته باشید. درست است که محتوا جلو و مرکز است اما با محتوای بیش از حد مشتری ها ، به ویژه کاربران تلفن همراه را تحت فشار قرار می دهد آسان است. بهتر است تکه هایی از مطالب را به آنها بدهید تا بتوانند کمی بخوانند و سپس تصمیم بگیرند که آیا بیشتر ادامه می دهند و این اطلاعات را دنبال می کنند یا خیر. اما ، این یک نکته مهم است – اگر هدف اصلی وب سایت شما فروش به مشتریان است ، شما می خواهید که این واضح و روشن باشد که آنها برای خرید به آنجا می روند ، نه برای کشف. بنابراین هنگام انتخاب مواردی که باید در وب سایت خود نمایش دهید این نکته را به خاطر بسپارید.

افسانه 6: هیچ کس این موارد را به اشتراک نمی گذارد. شما هرگز نمی دانید بسیاری از افراد چیزی را می بینند و اگرچه ممکن است علاقه ای به آن محصول یا سایت نداشته باشند ، اما ممکن است شخصی جالب و مایل به خرید را بشناسند. بنابراین به اشتراک گذاشتن همه چیز در وب سایت خود به راحتی در سایت های مختلف مانند فیس بوک ، Pinterest ، توییتر و غیره انجام دهید.

افسانه شماره 7: نیازی نیست تمام تلاش خود را برای ایجاد برنامه انجام دهم. اگرچه این ممکن است درست باشد ، اگر منابعی در دسترس خود و مشتریان خود برای تهیه نسخه پشتیبان از آنها دارید ، ایجاد یک برنامه را در نظر بگیرید. بسیاری از کاربران در مقایسه با مجبور شدن به رفتن به یک وب سایت و ورود به سیستم ، از سهولت استفاده از برنامه لذت می برند.

https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاریابی-موبایل/feed/ 0


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 2:18 ] [ Henry ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]